אמנת שרות

אמנת שירות

 

אנו ביורוקום מחויבים להעניק לך הלקוח, שירות איכותי המבוסס על מומחיות ומקצועיות, זמינות ונגישות, אדיבות וסבלנות  והתאמת פתרון מרבית לצורכי הלקוח, באופן שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכיך ויאפשר לך לקבל  מאיתנו את השרות הטוב ביותר!

 

זמינות

 

פניה בטלפון אל מוקד שירות הלקוחות שלנו תענה תוך עד 60 שניות על ידי נציגי שירות מיומנים ומקצועיים.

אנו נלווה אותך בכל שלב ונספק לך פתרון מקצועי והדרכה טלפונית מלאה בכדי להעניק לך פתרון מיידי ולחסוך לך זמן המתנה להגעת טכנאי.

 

 

נגישות

 

על מנת שתוכל ליהנות משירות תיקונים מקצועי, מהיר ויעיל אנו מפעילים מערך שרות בפריסה ארצית.

לחברה שני סניפים מרכזיים בהם אולם תצוגה ומכירה ודלפק לקבלת מכשירים לתיקון.

בנוסף,אנו מפעילים תחנות איסוף לקבלת מכשירים לתיקון המאפשרים לך, הלקוח, נגישות רבה.

תחנות האיסוף פזורות בערים הגדולות ובפריפריות ודרכן מתבצע השינוע אל המעבדה המרכזית שלנו.

כל מכשיר שיימסר לתיקון יוחזר אליך תוך עד 10 ימי עבודה.

 

מקצועיות

 

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך שלם של נציגי שירות, טכנאי מעבדה וטכנאי שרות חוץ המומחים כל אחד בתחומו. במסגרת תהליכי גיוס קפדניים ומערך הדרכות והכשרות שוטפות מוענקות הסמכות לנותני השירות ורמתם המקצועית נבחנת מידי יום, כל זאת במטרה לספק לך, הלקוח, שירות ברמה הטכנית והמקצועית הגבוהה ביותר.

 

 

פתרונות

 

שביעות רצונך היא ערך עליון בעינינו. לפיכך, נעשה כל מאמץ להיות קשובים לך ולהבין את צרכיך על מנת להעניק לך פתרון הולם.

צוות המנהלים הטכניים שלנו נמצא בקשר רציף וקבוע עם היצרן, כך שנוכל להעמיד לרשותך, בכל עת, ידע טכני עדכני, מקצועי ומיומן, תוך שימוש במכשור מתקדם וחלקי חילוף מקוריים. 

 

איכות

 

אנו ביורוקום מחויבים לאיכות ללא פשרות. כחלק מגישה זו החל משנת 1996 כפוף אגף השירות של החברה לתקן ISO9001:2000  מטעם מכון התקנים הישראלי.

אנו פועלים לשיפור מתמיד באיכות השירות המוענק ללקוחותינו ולייעול מערך השירות שלנו תוך חיזוק הקשר עם כל לקוח ולקוח.

דעתך חשובה לנו, לפיכך אנו מקפידים לערוך סקרי שביעות רצון תקופתיים בקרב לקוחותינו ואנו מתחייבים כי כל פניה שלך אלינו תזכה להתייחסות הראויה.

 

 

 

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים